The North Face heeft een nieuwe NSE-collectie uitgebracht. NSE staat voor Never Stop Exploring en dat is precies wat je met deze functionele en experimentele collectie kunt doen.
De NSE-collectie maakt volgens The North Face het ontdekken van de wereld nóg mooier. De collectie verwijst enerzijds respectvol naar het verleden, terwijl het aan de andere kant de toekomst omarmt. Dit komt doordat experimentele ontwerpen worden gecombineerd met eenvoud en functionaliteit. De collectie benadrukt individualiteit en expressie, waarmee je je eigen wereld kunt vormgeven. Met NSE is een nieuw tijdperk van ontdekking aangebroken.
Express yourself
De campagne wordt in beeld gebracht in een betoverende, futuristische ruimte. Twee leden van het The North Face Explorer Team, snowboarder David Djité en muzikant Hindaco, blazen de campagne leven in. De atleet en de rapper zijn experts in het definiëren van hun eigen realiteit en het verleggen van grenzen. Ze helpen anderen om dit voorbeeld te volgen met de collectie en zo een toekomst te creëren die je de vrijheid geeft om je identiteit, stijl en realiteit uit te drukken.
Re-designs
De nieuwe NSE-collectie, die ook uitstekend geschikt is om op straat te dragen, bestaat uit dames- en herenkleding en vormt een essentiële toevoeging aan elke garderobe. Dit omvat gedurfde re-designs van enkele van de meest begeerde items van The North Face, zoals de VECTIV™ Taraval, de Hot Shot Backpack en het Gartha Body Suit voor dames.
De NSE-collectie is vanaf 29 september verkrijgbaar op thenorthface.nl en in geselecteerde winkels. Om op de hoogte te blijven van toekomstige lanceringen, kan je @thenorthface op Instagram en @thenorthface.europe op Facebook volgen.