Kinfill is een innovatief merk dat duurzame schoonmaakmiddelen aanbiedt in geconcentreerde vorm. Deze heerlijk geurende concentraten worden samen met een glazen fles geleverd. Vervolgens hoef je alleen nog water toe te voegen en kun je gaan poetsen. Nu is er een nieuwe geur: Flowershop.
De nieuwe geur van het Nederlandse Kinfill wordt in gelimiteerde oplage uitgebracht. Flowershop is geïnspireerd op een fris en kleurrijk boeket. De verfijnde geur – met noten van verse twijg, roos, watermunt, appel, lelie en vijg – doet je denken aan een bezoek aan je favoriete bloemenwinkel. Flowershop is tijdelijk verkrijgbaar naast alle vaste Kinfill-geuren: Naranja n°55, Lavender Fields, Cucumis en Pine Husk. De geuren zijn ontwikkeld volgens ECOCERT en ECOLABEL standaarden.
Samenwerking met The Pollinators
Om de lancering van deze nieuwe geur te vieren, is Kinfill een samenwerking aangegaan met The Pollinators. Dit is een community die zich inzet voor de bijen en andere bestuivende diersoorten. Net als The Pollinators is Kinfill lid van 1% for the Planet. Leden van organisatie maken de belofte om iets terug te doen voor het milieu.
Kinfill lanceert de nieuwe geur Flowershop op Nationale Zaaidag: 22 april 2021. Op deze dag wordt iedereen opgeroepen om zaden in de grond of in een pot te stoppen, zodat er bloemen opkomen die goed zijn voor hommels en wilde bijen. Elke klant die de nieuwe geur Flowershop bestelt, ontvangt er een gratis zakje bloemzaadjes van The Pollinators bij (geldig tot de voorraad strekt in de periode van 22 april t/m 31 mei). Deze zaadjes zorgen voor bij-vriendelijke tuinen en balkons, wat vervolgens leidt tot een betere wereld met meer bijen en meer biodiversiteit. Alle beetjes helpen!
Journal en playlist
Ook ontvangt iedereen die de nieuwe geur van Kinfill aanschaft de eerste editie van The Seasonal, een krantje met interessante weetjes en andere achtergrondinfo rondom Flowershop. Daarnaast lanceert Kinfill een eigen playlist op Spotify: Flora-chords. Deze afspeellijst bevat muziek geïnspireerd op bloemen. Van Outkast tot The Beatles en van Tsjaikovski tot Bill Withers. Kortom, leuke en afwisselende muziek om te luisteren tijdens een schoonmaaksessie.
Over Kinfill
Kinfill is het eerste Nederlandse, duurzame homecare merk dat schoonmaakmiddelen aanbiedt in geconcentreerde vorm. Eigenaar Reda Jouahri neemt het voortouw bij de vermindering van de ecologische voetafdruk van een hele industrie (lees: schoonmaakmiddelen in flessen van wegwerpplastic). De producten van Kinfill zijn vegan, cruelty-free en biologisch afbreekbaar en worden verpakt in glas en slim ontworpen kartonnen dozen. Hierdoor wordt het verpakkingsafval gereduceerd tot een minimum.
Flowershop is verkrijgbaar als refill voor alle soorten Kinfill homecare cleaners: allesreiniger, vloerreiniger, glas- & spiegelreiniger en badkamer- & toiletreiniger.
Flowershop is exclusief te bestellen op kinfill.com in de periode van 22 april t/m 22 september 2021.
Foto’s: Mathilde Karrèr