Tassenmerk Eastpak heeft twee mooie eerdere samenwerkingen voortgezet. Er komt een nieuwe collectie uit die is geïnspireerd op het leven en werk van Andy Warhol en er is wederom een collab met het Frans-Japanse Maison Kitsuné.
Het was één groot feest toen het Parijse Maison Kitsuné en Eastpak voor het eerst samenwerkten. Logisch dus dat de twee lifestylemerken een tweede samenwerking aan zijn gegaan. Zes klassieke modellen uit de enorme collectie van Eastpak kregen van Maison Kitsuné een mooie make-over. Overal zie je het bekende vosje terug. De look is, zoals dat zo mooi heet, urban chique. Helemaal zoals we van het Parijse modehuis gewend zijn. De gelimiteerde collectie is modern, elegant en nonchalant tegelijk.
Fan van Eastpak
En ook de samenwerking met Andy Warhol is opnieuw geslaagd. Voor de derde keer lanceert Eastpak een collectie geïnspireerd op het leven en werk van de beroemde pop art kunstenaar. Leuk weetje, Warhol was zelf ook een groot fan van Eastpak. Twee van zijn postgerelateerde prints, postzegel Airmail en sticker Fragile (handle with care), zijn terug te vinden op de meest iconische modellen van Eastpak. Kijk zelf wat er gebeurt als een merk dat tassen voor iedereen maakt, versmelt met werk van de kunstenaar die voor iedereen kunst wilde maken.
Beide collecties zijn vanaf heden verkrijgbaar, onder andere via de website van Eastpak.